Den här bloggens räknare startades den 6 Maj 2009, sedan dess har - - st besökt stället, varav - - st den här månaden. - - st har varit här sedan i måndags och - - st idag, varav - - st är här nu...

tisdag 29 april 2008

Modevisning...

Ikväll så gäller det!
Ska gå modevisning för Make Up Store och bli extrem sminkad.
Vi ska gå i temat Pinup... =) Gissa om man är lycklig!!
Kommer bli så vackert. Sen när man är färdig sminkadm så ska jag stå som levande staty innan modevisningen ska börja. Så folk ska få kolla in mig. Måste ju ge folket något att prata om *haha*

Jag ska möta upp Linniz klockan 14.00, sen så ska vi bli sminkade tillsammans klockan 16.00.
Sen så vid 18.00 så blir det att leka staty och sen vid 20.00 så är det dags för modevisningen!
Fatta vad man längtar. Jag har fixat så att syrran o hennes kille ska fota mig när jag står som staty. Så när jag fått korten så ska jag lägga in dom här så ska ni få se hur fin man blev.
De som känns roligast är att jag bara ska stå i underkläder. Eller jag och Linniz ska göra de...
Men Linniz har ju turen att stå i en underklädes korsett. En annan ska ju bara stå i BH och visa upp små tuttarna! *haha*

Nu ska jag ta och göra mig i ordning. Känns jobbigt att behöva visa sig på stan utan smink.
Jag är en väldigt utseende fixerad tjej och hatar att visa mig bland folk osminkad...
Men de är bara att ta på sig dom största solglajerna man har så får man se lite cool ut istället *ler*
Det kommer se ganska löjligt ut eftersom det är mulet ute =P
Det är lite synd att Melissa inte bor i stan längre... Hade varit kul att ha henne här.
Hon skulle verkligen älska våran sminkning.

Och du Melissa... gissa vem som har skaffat sig pennkjolar? ;D

Dont hate me for my looks... =)

0 kommentarer: