Den här bloggens räknare startades den 6 Maj 2009, sedan dess har - - st besökt stället, varav - - st den här månaden. - - st har varit här sedan i måndags och - - st idag, varav - - st är här nu...

torsdag 3 april 2008

15:e April...

Den 15:e April så har jag fått tid för att göra en till tatuering.
De ska bli runskrift under mina tass avtryck som jag har på mina axlar.
Kommer bli super fint =)
Det ska stå "mor" på ena axeln och "far" på den andra.

Sen så kanske jag ska göra nå stjärnor på benet i samma veva.
Kommer lägga upp bilder på de nytillkomna sen när de är gjort =)
Längtar som f*n!

Och just nu så sitter man i Brännäs hemma hos föräldrarna.
Syrran kommer hem idag så de blir väl att sitta och skvallra med henne =P
Hon är ju hög gravid och är beräknad den 15:e April också.
Så vi får se om hon kanske får tidigare.
Kan ju nästan hoppas på i helgen så hon inte får då jag fyller år den 13:e April =P HAHA!
Det är mycke som ska ske i April.
Syrran ska ha barn, jag ska tatuera mig, jag fyller år, min hund Oscar fyller år och sen så fyller en barndoms kompis år också, Ekim =)
Det är mycke i rullning nu *ler*

Nä, nu ska jag flytta mig från datorn så mamma kan få se "Hem till gården".
Dom har kopplat ihop Boxern med datorn så man kan sitta här och se. Så då ska jag passa på att ta tv:n och spela lite Guitar Hero III =D

puss o kram på er alla!

0 kommentarer: