Den här bloggens räknare startades den 6 Maj 2009, sedan dess har - - st besökt stället, varav - - st den här månaden. - - st har varit här sedan i måndags och - - st idag, varav - - st är här nu...

lördag 12 april 2008

Dumförklarad :P

Haha, på ett tidigare inlägg så undrade jag vad man kallade baksida av knävecket...
"baksida knäveck??"....

Vart helt dumförklarad av min kompis Carin. Och jag klandrar henne inte =)
Jag brukar aldrig läsa de inlägg som jag lägger upp. Kanske borde ha gjort de *ler*
Knävecket är ju baksidan *HAHA* =)
Tack Carin för den uppdateringen! *ler*

Annar så tar man det ganska lugnt idag. Ska till Brännäs imorgon till föräldrarna och äta tårta.
Fyller ju hela 23 år imorgon!! Grattis till mig!! *viftar med händerna*

Nu ska vi sätta oss och se nån komedi eller liknande, så jag ska lämna över datorn.
C ya´ll...!!

0 kommentarer: