Den här bloggens räknare startades den 6 Maj 2009, sedan dess har - - st besökt stället, varav - - st den här månaden. - - st har varit här sedan i måndags och - - st idag, varav - - st är här nu...

söndag 4 maj 2008

Helgen snart över



Denna vecka har varit mycke intressant.
Har varit på två modevisningar för Make Up Store och den senaste var i fredags.
Då gick vi på Johanna i Parken. De va tydligen Ladies Night...
Vi kom dit vid 20-tiden och vart bjudna på middag. Jag ock några fler tjejer pratade med en bartender där som berättade för oss att dom hade öppnat vid 19.00 och redan vid 19.30 hade hon fått neka 4 tjejer att köpa mer alkohol... Haha, man passar väl på när man inte har killarna i närheten =P

Linniz
var så himla fin i sina kläder och sina enorma ögonfransar. Jag vill ha ett par =) Det var kul att ha henne med. Jag har haft riktigt roligt med henne.












Annars så var denna vecka som alla andra...
Har inte haft så mycke för mig. Men jag har köpt lite kläder och så.
Just nu så sitter jag hundvakt till Linniz och Simons hund Baloo som jag ska passa till på tisdag.
Han är så himla mysig. Dom köpte honom från min familj.
Världen är allt bra liten...
Han är en Alaskan Malamute. Han ser ut som en liten teddy björn =)
Min lilla vovve Oscar är inte så peppad på att ha en annan hund på sitt revir men han anpassar sig ganska fort, bara han håller sig borta *ler*

En sak som jag lagt märket till i veckan är att Nu är det sommar. Det har varit otroligt varmt i veckan och det har varit många plus grader.
Under vintern kan man gå på stan utan att se någon man känner. Men så fort solen kommer fram och termometern visar mer än +8C så kommer alla fram...
Har sett så otroligt många människor på stan i linnen, kjolar, shorts.... jag har till och med sett en kille i bar överkropp... SÅ varmt tycker jag inte att det har varit!
Det är ett ganska fachinerande beteende. Man kan inte mer än förundras.


Innan jag slutar så vill jag bara citera en full Linniz under en spelomgång av Så det kan låta.

-"Nanana... Den går så. Nanana... Den går så!!"

0 kommentarer: