Den här bloggens räknare startades den 6 Maj 2009, sedan dess har - - st besökt stället, varav - - st den här månaden. - - st har varit här sedan i måndags och - - st idag, varav - - st är här nu...

fredag 11 april 2008

Seg dag...

Har så otroligt ont i nacken idag och i huvudet... Känner mig inte peppad på mycke.
Försöker hålla masken och humöret uppe men de är svårt när man har så ont.
"Far till en massör eller en kotknackare..." säger alla, men hur ska jag kunna betala de?!
Jag har inga pengar och jag vet inte när jag får nästa gång.
Kan bli knepigt...

De löser sig nog.
sen är ju jobb nästa huvudvärk.
Jag har blivit erbjuden att få sommarjobba i E-tuna men jag vet inte om jag kan...
Jag vill bort över sommaren och jobba.
Men jag kommer att lämna dom få vänner jag har här. Och jag måste lämna mina känslor...
Det är jobbigt att slita sig ifrån någon man tycker om.
Sen har jag ju min familj som jag inte riktigt vill lämna... Min lilla syster son som jag älskar så mycke känner jag att jag har lite svårt att lämna.

Men det får framtiden avgöra hur jag ska göra.

Sen träffade jag Vickan igår. Det gick bra som jag hade förväntat mig.
Hon är ändå en väldigt bra vän till mig och jag är rädd om henne.
Allt var som bara missförstånd från båda sidorna. En blandning av erfarenheter och känslor...
Men jag tror vi löste de igår. Det kändes då bara i alla fall då jag for.
Det kanske inte kommer att vara som förr, det finns en hel del att fixa innan dess.
Men jag tror att de kommer bli bättre i framtiden.

Mor´s!!

0 kommentarer: