Den här bloggens räknare startades den 6 Maj 2009, sedan dess har - - st besökt stället, varav - - st den här månaden. - - st har varit här sedan i måndags och - - st idag, varav - - st är här nu...

måndag 7 april 2008

Casper






Här har ni den lilla busungen Casper.
Han va så fruktansvärt gullig så man ville nästan bara äta upp honom... =)
Jag är lite avensjuk på min syster just nu. Man kan väl säga att jag kanske drappats av "bebis nojan"...
Är så sugen på ett barn men jag vill ha ett jobb som jag kan falla tillbaka på efter man varit mamma ledig i så fall.
Men de är så härligt att se min syster och Mjukis tillsammans med lillen.
Dom är så otroligt lyckliga. Jag önskar nästan att jag kunde hitta den personen som fick mig att stråla som Mjukis får min syster att göra.
Men de ska väl komma nån dag =P

Nu ska jag ta och göra mig klar för stan. Jag ska förbi AMS och lämna in nå papper så jag kanske kan få nån ersättning för den där j*vla kursen som jag går...
Men ha det bra och jag kan varna er redan nu. De kommer säkert fler inlägg om min nyblivna Syster Son!! =D
XOX

1 kommentarer:

Barso sa...

Åh vad han e söööööt :D
Jag e såå glad för hennes skull.
Önskade jag kunde åka upp och träffa dem...