Den här bloggens räknare startades den 6 Maj 2009, sedan dess har - - st besökt stället, varav - - st den här månaden. - - st har varit här sedan i måndags och - - st idag, varav - - st är här nu...

tisdag 15 april 2008

Nu har det hänt igen...

Nu har har gjort det igen...
Den 3:e på 2 veckor.
Jag kanske borde ge mig men nu börjar jag känna mig klar.
Den här tatueringen har jag länge velat göra och den har en personlig mening för mig...
Draken som ligger under texten är en som jag gjorde när jag va 20-år. Gillar den för att den har lite attityd!
Med den här tatueringen så ligger jag just nu uppe på 7 st.

Annars så är det ganska lugnt i mitt liv. Ska söka jobb i Norge och försöka tjäna lite extra klirr!
Känns lite surt men vad ska man göra!?
Jag har varit arbetslös i snart 8 månader och jag börjar känna mig ganska rastlös.
Hade gärna velat jobba i E-tuna med Melissa men jag vill ha lite pengar och det skulle vara kul att testa jobba någon annanstans än i Sverige.

Sen så har min lille bror, Mats, och hans tjej, Mia, varit hos mig från igår men nu har dom farit tillbaka till skogen eftersom Mia ska hem till södra sverige ikväll.
Det är så mysigt att vara med henne. Hon är så jordnära och en sån otroligt go tjej. Gillar henne jätte mycke och jag skulle göra allt för henne. Hon är ju en del av familjen nu *ler*

Nä nu ska jag ta o styra upp nå käk. Har inte ens ätit frukost idag och just nu är klockan 16.14.

1 kommentarer:

Anolyon sa...

Haha, jag kunde väl tro det..:P
Jasså? Du ska till Norge nu? När ska du bestämma dej för att stanna kvar i Sverige och jobba då?