Den här bloggens räknare startades den 6 Maj 2009, sedan dess har - - st besökt stället, varav - - st den här månaden. - - st har varit här sedan i måndags och - - st idag, varav - - st är här nu...

onsdag 9 april 2008

Skit i den 15:e...

Det blev ingen tatuering den 15:e april... Det blir ikväll istället! =D
Ska bli så skönt att få de gjort. Längtar!!
Ska göra mina fina stjärnor som jag så länge längtat efter. Sen ska de ju bli lite runskrift.
Tänkte lägga in bilder ikväll eller imorgon. Allt beror på om jag hinner ikväll.
Är lite gladare idag, just för att jag ska tatuera mig!

Är lite nervös inför imorgon. Jag kommer inte kunna vara arg. Och jag vägrar att gråta...
Jag ska träffa Vickan och vi ska prata ut lite... Får se hur det kommer bli.
Vill bli vänner igen, men som jag skrev igår, det kommer inte vara som det en gång var.
Och det känns lite synd. Vi har haft många roliga stunder och dom kommer jag aldrig glömma.
Får se hur det kommer gå.
Jag får lägga upp en blogg om hur det går mellan oss.
Hoppas att det löser sig... *håller tummarna*

Nu ska jag göra mig klar tills Krille hör av sig och säger att det är OK att komma.
Ska passa på att kela lite med vovven, Oscar. Det har som blivit lite av de på senaste tiden.
Haha, Ja, jag älskar min hund =) Han är mitt allt!!

Puss o kel på er alla där ute som funnit den ljusa stigen mot framgång.

0 kommentarer: