Den här bloggens räknare startades den 6 Maj 2009, sedan dess har - - st besökt stället, varav - - st den här månaden. - - st har varit här sedan i måndags och - - st idag, varav - - st är här nu...

lördag 5 april 2008

Jag är MOSTER!!

Igår vid 23-tiden fick jag ett samtal av den nyblivna pappan, Johan "Mjukis" Lundmark.
Det vart en pojke! =D
Så nu har man äntligen blivit moster.
Lillen, som ska heta Casper, kom till världen klockan 21.29, igår den 4:e april.
Ska ta och besöka dom idag och gratta dom till förälraskapet =)
Men just nu så sover dom nog båda ganska hårt.
Mjukis fick sova 2 timmar igår, eftersom han jobbade eftermiddag och sen gick vattnet för Lena 2h efter att han lagt sig ner.
Så när han ringde igår var han hyfsat seg. Så han sover nog nu som en björn.
Lena är nog lite med tagen också med tanke på att hon födde *ler*
Jag ska passa på att ta kort sen idag när jag besöker dom så jag kan lägga upp en bild på den nyblivna killen =)
Så jag ska bara vänta på att Mjukis ska höra av sig om när vi får komma så ska jag (moster Jenny), Emma (Gudmor), Jörgen (tremening) och Jörgens tjej, Danni, dra oss dit.
Så nu sitter jag spännt och väntar med mobilen i högsta hugg på att jag när som hellst ska få ett sms att det bara är att komma.

jag skickar ut ett Stort Grattis till nyblivna mamman och pappan, moster och morbrödrar, mormor och morfar, farmor och farfar, kusiner och tremeningar och gudmor och gudfar.
Massa kramar!!

0 kommentarer: