Den här bloggens räknare startades den 6 Maj 2009, sedan dess har - - st besökt stället, varav - - st den här månaden. - - st har varit här sedan i måndags och - - st idag, varav - - st är här nu...

torsdag 10 april 2008

Stjärnor och Runskrift


Dessa är jag otroligt nöjd med!
Mina fina stjärnor!
Dom börjar just framför fotknölen, och där kan jag tala om att det gjorde inte nådigt ont..., och dom slutar just under knävecket... på baksidan.
Vad säger man då...?
Baksida knäveck???
Jaja... shit the same.
Älskar dom i alla fall =)
Påminner ganska mycke om stjärnorna som Melissa har. Fast hon har fler och större.












Här har jag ett av mina nya tillskott.
"Mor" på runskrift...
Är väldigt nöjd över denna =)
Tassavtrycken är av den äldre modellen.
Alltså jag har haft dom ett tag. Gjorde dom när jag va 18 år.


















Nästa runskrifts tatuering.
På denna står det "far".
Är väldigt nöjd över denna med =)
Gillar dom starkt!














Gjorde som sagt dessa igår kväll. Tror vi började vid 19-tiden och var väl klara där runt 22.30 nån gång... De tog alltså inte alls så lång tid. Men jag kan tala om att runskriften, båda, tog kanske 20 min *ler*
Fort gjort! =)

Är lite gladare just nu. Älskar att få tatuera mig. Tack för endorfiner!! =D

3 kommentarer:

Anolyon sa...

Haha, du måste ju ha vaknat på fel sida..;) "Baksida knäveck"? Knävecket är ju baksidan av KNÄET..:P

Barso sa...

Aloah Babe!
'I Like' kan jag säga om dina stjärnor :D Skitsnyggt!!

Själv har jag alltid velat ha stjärnor på foten.. men, men med tanke på min skräck för smärta så får det helt enkelt skjutas på framtiden..

fenster sa...

najsa tattoos! men jag undrar, var kan man få se dom på riktigt?