Den här bloggens räknare startades den 6 Maj 2009, sedan dess har - - st besökt stället, varav - - st den här månaden. - - st har varit här sedan i måndags och - - st idag, varav - - st är här nu...

fredag 4 april 2008

Klockan 6 imorse...

Nu har det äntligen skett.
Lena, min stora syster, for imorse vid 6-tiden till BB i Skellefteå.
Hon har varit så otroligt enorm ett bra tag nu.
Den 15:e april var hon beräknad men nu äntligen, den 4:e april, så vart det dags =D
Jag har under hela hennes graviditet trott att hon skulle få en liten flicka men så nu imorse så kändes det annorlunda. Inom mig så känns det som om det ska bli en liten pojke.
Men det får vi väl se sen vad det blir.
Hon har ju inte fått barnet än men så fort jag får veta vad de vart så ska jag uppdatera bloggen!

Det känns så otroligt. Kan knappt fatta att det är sant.
Jag ska bli moster... Jag tycker att Lena varit tjock en hel evighet.
Kan knappt minnas hur hon såg ut innan hon vart gravid *haha*
Men det kommer kännas helt overklig när hon kommer hem med bebben i hennes famn.
Gud vad jag längtar tills jag får träffa lillen =)

Nä nu ska jag sätta mig vid min mobil och vänta på att Lena eller Mjukis (Lenas kille) ska höra av sig.
Hela familjen sitter just nu på helspänn och väntar på nån typ av uppdatering =)

Kram på er alla från en snart blivande moster!!

0 kommentarer: