Den här bloggens räknare startades den 6 Maj 2009, sedan dess har - - st besökt stället, varav - - st den här månaden. - - st har varit här sedan i måndags och - - st idag, varav - - st är här nu...

tisdag 1 april 2008

I helgen var jag som sagt i Göteborg och Eskilstuna. I Göteborg så var jag på tatueringsmässan och kollade in en massa snygga tatueringar, plus att jag träffade Lizardman!
De va inte dåligt kan jag tala om ;D









Sen var jag ju även i Eskilstuna och hälsade på Melissa. Lika roligt som alltid att få träffa min gull unge!! Fast nu vart jag ju så otroligt sugen på att flytta ner till henne. Men man vet ju inte hur man ska göra... med tanke på familj osv.
Syrran ska ju snart ha barn och man vill ju att barnet ska få en chans att träffa på sin moster...
Fast jag måste ju även ha ett jobb.
Så man får väl se, kanske får ett jobb om några månader och då har man ju hunnit vara med barnt ett tag. Sen kan man ju komma hem över helger o rödadagar.




Här ser vi en trött och halsfluss infekterad Melissa!
Vi ser henne i E-tunas senaste mode.
Ljust randig skjorta och string.
Tyvärr censurerades allt härligt av en stol.
Tyvärr peps!, ni får väl följa med nästa gång om ni vill se mer ;D HAHA!






Nä nu ska jag ta och styra upp nån typ av frukost.
Klockan är nu 12.51 och jag har fortfarande inte ätit något.
Stoppar bara i mig en massa snus *ler* mmmm, gott =)

Vi ses och höres i nästa inlägg!!

0 kommentarer: