Den här bloggens räknare startades den 6 Maj 2009, sedan dess har - - st besökt stället, varav - - st den här månaden. - - st har varit här sedan i måndags och - - st idag, varav - - st är här nu...

söndag 8 mars 2009

PJ på utbildning

Nu har det snart gått 1 timme sedan PJ for iväg till Umeå.
Han ska flyga till Stockholm imorgon för en utbildning som ska vara till på tisdag.
Visst jag vet... två dagar är inte så mycke. Men nu är ju saken den att jag far till mina föräldrar i skogen på tisdag och sen på onsdag så drar jag iväg till Vindeln för att delta i *VindelälvsDraget.
Och jag kommer inte hem förrän på lördag... Så jag kommer få träffa PJ halva lördagen och hela söndagen, sen drar ju han iväg till jobbet igen på måndag morgon...
Så jag kommer knappt få träffa honom på en hel vecka. Jenny är lite nere på grund av detta.
Men jag antar att det bara är nyttigt att få sakna någon. Försöker då intala mig de....

Annars så är det ganska lugnt. Saknar som sagt PJ men annars så händer det inte mycke just nu. Har mycke som vandrar runt i mitt huvud just nu, får inte någon ordning på något ^^
Nä, nu ska jag hitta på något så tiden går lite fortare. Vill lägga mig och sova bort den här kvällen.
Hade hellst velat vakna med Pj vid min sida men de får bli till helgen. Jag hoppas bara att jag känner mig lite gladare imorgon =P

Ha det bäst allihopa och puss till min underbara kille! Saknar dig gubben.




*VindelälvsDraget - En stafett tävling där du ställer upp med draghundar.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Dessa karlar.. jag får va själv hela veckan ja också :/ skitutbildningar.