Den här bloggens räknare startades den 6 Maj 2009, sedan dess har - - st besökt stället, varav - - st den här månaden. - - st har varit här sedan i måndags och - - st idag, varav - - st är här nu...

tisdag 17 mars 2009

Vår promenad


Va ute och gick idag i det vackra vädret med lilla Oscar. Han var dock inte lika peppad som jag ^^
Han gick mest bakom mig och stirrade lite bittert på den blöta snön *ler*
Vi tog en liten tur längst Strandpromenaden och en sväng förbi Bonnstan. Fick nå riktigt fina bilder på han som jag bara MÅSTE lägga upp och visa =)









Sen hittade jag något på vägen hem som jag fann lite lustigt ^^
"De som göms i snö, kommer fram i tö..."

2 kommentarer:

Anonym sa...

första bilden på oscar blev ju huur fin som helst! :) vilken underbart väder vi haft idag.. trist bara att wilja inte alls gillar slask heller :/ Luva däremot skiter totalt i slasket.. braaaa.... Mmm visst var bilderna störtsköna ;)

Shooo sa...

Vilka fina bilder:) Japp jag tänkte väl börja bara med öron och så så man får känna sig för lite på de:) Sen får vi se:) Händer i helgen då?:) Pusss