Den här bloggens räknare startades den 6 Maj 2009, sedan dess har - - st besökt stället, varav - - st den här månaden. - - st har varit här sedan i måndags och - - st idag, varav - - st är här nu...

tisdag 17 mars 2009

Vår och sommarsol


Det är så skönt nu när solen börjar värma på ute. Man har svårt att sitta inne och känna lugnet.
Nu är våren här och allt känns inte lika hopplöst längre =)

Va på Vindelälvsdraget i helgen och på lördagen så ville man bara vara ute och köra hund hela dagen. +3c, stårlande sol, vackra miljöer... som i en dröm =)


Shit så snygg man är under draget ^^








Det här en är klassisk bild som förekommer under hela draget. Alla hundar är som tokiga just innan dom ska iväg =)


Sen va vi även och kollade på en liten valp som vi ska hämta upp i helgen. Liten och söt tik vid namn Energy. Lite försiktigt med ack så söt ^^ Min storebror Micke lyckades också fastna på bilden.

1 kommentarer:

Anolyon sa...

Oj så skoj det ser ut att ni har haft och vilken söt vappe..:)

Men jag väntar fortfarande på det där samtalet jag skulle få efter du hade kört klart..;)

Dock ingen fara på taket än.. Saknar bara att prata med min Jenny och jag måste ju säga att Ella blir mer och mer lik sin "moster Jenny", Ella ÄLSKAR att göra "Ankan".. Thihi.. Hör av dej..;)