Den här bloggens räknare startades den 6 Maj 2009, sedan dess har - - st besökt stället, varav - - st den här månaden. - - st har varit här sedan i måndags och - - st idag, varav - - st är här nu...

måndag 23 mars 2009

Rocker!!!

Va på fotosession i helgen i Umeå.
Hade super kul!
Tog några kort med rocker attityd ;D
Korten vart helt otroliga och jag är så otroligt nöjd.
Känns bra att få komma på fotning där man fått vara klädd i en stil som man redan är bekväm med. Och det syns på bilderna =)
Jag hann inte mer än lägga upp bilderna på Modellbilder innan jag vart kontaktad av en annan fotograf som ville ta kort i samma tema. Känns hur bra som helst att få komma in på modell spåret igen.
Jag har saknat kamera linsen...

Tack till Andreas Gradin på FotoNord.se

Nu ska jag ut med Oscar. Hoj!


http://www.modellbilder.se/portfolio.php?id=40912

5 kommentarer:

Shooo sa...

jag flyttar till älvsbacka:):)

Shooo sa...

Japp jag hör av mig om jag behöver hjälp, jo visst va den?:) Jag ska dit den 5/4 kl 12 om du vill haka på?:)

Anonym sa...

Jenny sluta vara så het ;) DU har inget bra tips elelr så på hur man kan komma i kontakt med fotografer? :)

Klös__ sa...

I ske-å är dom flesta fotografer bara hobby verksamheter... Men du kan kolla upp min kompis Sanna. Kom in på msn någon dag så kan du få en länk till några bilder som hon tagit så kan du kanske få hennes nummer o så. Hon har även facebook. Sanna Hedlund...

Dom flesta som jag gått till är på fritiden. Känner en kille som fotar på heltid men han har blivit super konstig så han rekommenderar jag inte längre. Han heter Peter Lundberg o håller till på Nordanå. Carin skulle vara där förra veckan men han dök aldrig upp o han vägrade svara då hon ringde... Illa =/

Anonym sa...

Okej, om inte annat så kan du skriva till mig på modellbilder. Har skaffat en sida där ;)