Den här bloggens räknare startades den 6 Maj 2009, sedan dess har - - st besökt stället, varav - - st den här månaden. - - st har varit här sedan i måndags och - - st idag, varav - - st är här nu...

fredag 27 mars 2009

After this War

---------------------------------

"The roaring silence fills the air
I gotta get myself out of here
Spilling coffee on my shoe
I shiver ´cause of you
My heart turns black and blue...
"

----------------------------------


Imorgon så är det kalas. Min fina PJ fyller hela 25 år.
Ska bli mysigt att bara ta de lugnt och fira med nära och kära.
Sen på måndag så har jag och PJ 1 år.
Det ska bli ännu mysigare ^^
Kan knappt fatta att det snart gått 1 år sen jag sa att jag ville bli tillsammans...
Tiden går för fort fram. Snart så sitter jag där, grå-hårig i en gungstol *haha*
Jag är ganska nöjd med vart livet har tagit mig.
Och att vara tillsammans med någon som är likasinnad känns otroligt bra =)
Hade inte kunna önska mig en bättre kille.
När livet känns tufft så finns han där för att stötta mig och leda mig tillbaka på rätt väg.

Annars? Händer inte mycke. Ska ner en sväng på stan med PJ och hans mamma.
Ska nog en sväng förbi systemet innan de bär av hem igen =)
Sen så kanske man måste kolla in lite kläder och se vad "stora ske-å" har att erbjuda.
Se om de finns nå fint att ha på sig till imorgon =)

Nu ska jag sminka mig klart innan jag ska ner på stan.

Längtar till v.15!!

2 kommentarer:

Anolyon sa...

Vad händer v 15 då? För visst fyller du år v 16? Hmm.. Blir ju nyfiken nu på om det e nå speciellt..:P

Klös__ sa...

Mats kommer då =)