Den här bloggens räknare startades den 6 Maj 2009, sedan dess har - - st besökt stället, varav - - st den här månaden. - - st har varit här sedan i måndags och - - st idag, varav - - st är här nu...

torsdag 19 mars 2009

Sömnlös natt....

Fy F*n vad jag hatar när jag inte kan sova...
Natten innan denna så sov jag dåligt och var helt slut när jag kröp ner under mitt täcke.
Jag kollade på klockan just innan tolv tiden och kände verkligen hur skönt de kommer vara att få sova lite.
Men ack så fel jag hade. Jag har legat och vridit mig fram och tillbaka i 3 timmar.
Jag kollade på klockan då han just gått över till 03.00 och gav mig f*n på att jag skulle sova.
Vart de så...? Nej! när klockan vart efter 04.00 så orkade jag inte bråka med mig själv längre och tog beslutet för att stiga upp. Så just nu går jag och hoppas på att jag snart ska bli trött så jag kanske kan somna, även om det bara blir för några timmar.

Nä, undra om jag ska surfa runt på nätet en stund och sen kanske jag sätter mig och spelar nå spel eller så... Måste ju få timmarna att gå på något sätt.

Klockan är nu 04.29

0 kommentarer: