Den här bloggens räknare startades den 6 Maj 2009, sedan dess har - - st besökt stället, varav - - st den här månaden. - - st har varit här sedan i måndags och - - st idag, varav - - st är här nu...

tisdag 24 februari 2009

Jag antar din utmaning Carin!

1. Tre namn jag lyssnar till:
Jenny, Klös, Gumman

2. Någonting jag tycker om med mig själv:
Jag anser mig själv som ganska lättsam =)

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:
Mina stora lår...

4. Detta är jag rädd för:
Att bli begraven levande. Och spindlar....

5. Tre saker jag vill ha varje dag:
Sömn, oömma axlar och snus

6. Tre saker jag absolut inte kan göra:
Hålla i en spindel, se öppna sår och äta insekter

7. Detta tycker jag om att göra:
Sjunga, leka med min hund och mysa med min pojkvän (då han är hemma)

8. Detta vill jag göra just nu:
Få bättre axlar...

9. Bästa känslan:
Att älska någon och att veta att man har vänner som alltid ställer upp för en.

10. Värsta känslan:
Att bli sviken av någon som står en nära och att mista någon man håller om.

11. Egenskaper jag gärna ser att min partner har:
Snäll, lättsam, rolig, omtänksam och sen är ett plus breda axlar (Allt detta har redan PJ) *ler*

12. Är jag kär just nu:
Ja =)

13. Jag vill gifta mig...
Någon gång i framtiden. Känns ganska avlägset just nu. Varför stressa? =)

14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör:
Vara nöjd med mig själv, skaffa familj och vinna en massa, massa, massa pengar ^^ hehe

15. Min käraste ägodel:
Min mobil. Kan inte leva utan den ;D (Människor är inte ägodelar Carin *haha*)

16. Något jag vill ha i present:
Nya bröst ^^

17. Detta har jag på mig just nu:
En svart huvtröja, mjukis byxor och PJ´s fårulls tofflor.

18. Favoritkläder:
Allt som är i lack eller latex

19. Favoritdjur:
Hundar

20. Följande musik tilltalar mig mest:
För stunden måste det vara Disturbed

21. Favoritlåtar just nu:
Disturbed - Enought (just nu)

22. Roligaste/tråkigaste ämnet i skolan:
I gymnasiet, roligast var lätt teater lektionerna och sämst måste ska vara matte. Är inte bra med nummer =P

23. Stjärntecken:
Vädur

24. En bok jag älskar:
Pojken som kallades Det

25. En film jag älskar:
Phantom of the Opera och Nightmares before Christmas

26. Tv-program jag gillar:
Top Model, Desperata hemmafruar, Top Design, Design med Simon och Tomas, Prodjekt Runway och Shear Genius

27. Favoritdoft:
Ed Hardy, herrparfymen. (På PJ den luktar så GOTT!)

28. Detta äter jag gärna:
Spagettie och köttfärssås. Gärna med en härlig grönsallad till.

29. Dricker helst:
Vatten

30. Favoritgodis:
Choklad

31. Hit vill jag gärna åka på semester:
Tokyo och New Zealand

32. Färg på mina ögon:
Gröna

33. Min längd:
163,5

34. Jag tror på:
Inte så mycke helt ärligt...

35. Jag spelar:
Sacred (1 och2)

36. Person jag beundrar:
Klychit nog... min mamma =)

37. Såhär bor jag:
I en 2:a med min pojkvän och hund på Sjungande

38. Antal döda krukväxter i hemmet:
Ingen faktiskt, men nån av alla krukväxter har blommflugor... Så den är väl på väg att dö antar jag *haha*

39: Det här tänder mig:
Breda axlar (som PJ har) ;D

40. Det här gör mig avtänd:
Hmm, de kan vara ganska mycke.

41. Favoritfärg:
Svart och Rött

42. Favoritcitat:
Vet inte om jag har något men jag gillade den som Carin skrev.

43. En hemlighet jag vet:
Håller med Carin ("Kan jag ju inte skriva, då e det ju ingen hemlis längre")

44. Bästa present jag fått:
Vet inte... jag är inte en sån som önskar sig presenter.

45. Senast köpa skiva:
Oj de va länge sen jag gjorde de. Tror de va Kent - B-sidor... alltså vääääldigt länge sedan ^^

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:
Bra fråga... mycke jag vill fixa till med om jag måste svara så är det nog mina käklinjer.

47. Det jag är minst nöjd över med mitt utseende är:
Mycke...

48. Udda förmåga/egenskap:
Öhh...? bra fråga...

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:
En varg. Stotlig och vacker.

50. Vad lyssnar du på just nu:
Tv:n.

51. Vad har du gjort/ska göra idag:
Har jobbat idag med min kompis Sanna och gått på stan. Sanna gick lös på bok rean så jag fick agera packåsna *haha*

52. Var är dina föräldrar födda:
Utanför Göteborg.

53. Vad är det senaste du installerade på datorn:
Ett program till min Mp4:a som inte längre funkar...

54. Vilken är din favoritrestaurang:
MAX... lätt!

55. När badade du i en pool senast:
Före jul någongång.

56. Har du varit med i någon skolpjäs:
Ja

57. Hur många barn vill du ha:
1 som är mitt eget. Sen vill jag adoptera.

58: Vilken musikstil tycker du mest illa om:
Dödsmetall.

59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet:
Jag röstar på dom som min syster ber mig rösta på. Jag har inget intresse av politik ^^

60. Vad har du för tv-kanaler:
The basic... alltså ingen box.

61. Har du åkt moped någon gång:
Jo. Jag har till och med ägt en ;)

62. Har du busringt någon gång:
Klart jag har.

63. Har du fått felparkeringsböter:
Haha ja de har jag. 2ggr

64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm:
Svar Nej. Är lite rädd för höjder så de kommer nog aldrig ske heller...

65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt:
Grekland

66. Har du en egen trädgård:
Nej men jag hade gärna ägt en.

67. Vilken är din favorit bland tecknade serier:
Charizard. Den orange/röda draken i Pokémon =)

68. Kan du alla orden i nationalsången:
Nej...

69. Badkar eller duschkabin:
Duschkabin

70. Vilken är den bästa film du sett den senaste månaden:
Dumpad (Forgetting Sarah Marshall)

71. Favoritpizza:
Gillar inte pizza

72. Chips eller popcorn:
Popcorn. Naturell =)

73. Vilken färg på läppstift använder du:
Inget... jag är däremot en missbrukare av läppsyl.

74. Har du rökt jordnötsskal någon gång:
Nej... varför ska man göra de?

75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling:
Nej.

76. Apelsin eller äppeljucie:
Apelsin.

77. Vem är den senaste du åt ute med, vad åt ni:
PJ och den lyxiga maten kom från Max. Så hamburgare och nuggets.

78. Favoritchoklad:
Fazzer

79. När röstade du senast:
Senaste valet.

80. När åt du en hemodlad tomat sist:
I sommras hos PJ´s mamma tror jag...

81. Har du vunnit en prispokal någon gång:
Jo, när jag typ va 11 år. En löjlig liten sak för att jag körde hundspann... Fast den är long gone nu.

82. Är du bra på matlagning:
Jag ligger nog på medelnivå tror jag.

83. Klarar du av att tanka själv:
Men självklart.

84. Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna:
Nej

85. Pepsi eller Coca Cola:
Coca Cola

86. Har du varit tvungen att använda uniform någon gång:
Inte tvungen ^^

87. Vad var det senaste du handlade:
Snus

88. Har du kräkts offentligt:
Ja, pinsamt nog.

89. Vad vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken:
Mångmiljadär. För samma som Carin svarade - Jag har redan hittat min kärlek.

90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Nej de gör jag inte.

91. Har du ringt något betalnummer:
Säkert...

92. Kan man vara vän med sitt ex:
Ja absolut.

93. Vem besökte du på sjukhus senast:
Carin. Efter hon fött Ella =)

94. Hade du mycket hår som bebis:
Haha ja!

95. Vad har du för meddelande på ditt mobilsvar:
Den klassiska tråkiga rösten. Har inte spelat in ett personligt.

96. Vad har du i väskan?
Plånbok, kalender, läppsyl o massa massa tjej saker ^^

97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig:
Inte innan. Men jag myser gärna när jag väl har lagt mig =)

98. Vad är du tacksam för idag:
Att jag har en underbar familj som alltid finns där för mig och för att jag har hittat PJ

99. Var hittade du den här listan:
Carins blogg

100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät:
Lena, Ida och Frida

0 kommentarer: