Den här bloggens räknare startades den 6 Maj 2009, sedan dess har - - st besökt stället, varav - - st den här månaden. - - st har varit här sedan i måndags och - - st idag, varav - - st är här nu...

onsdag 14 januari 2009

Vad händer?

Ja nu är det så att jag har fått äran att vara hårmodell för Hair and Face i slutet av Januari.
Modevisningen ska vara på Station8. Det kommer bli skit kul!
Va på möte i måndags och då var det prat om att klippa lite och sen färga lite =)
Ska bli spännande och se hur slutresultatet blir ^^

Annars då? Jo Carin och Peder ska börja flytta in i deras hus nu i helgen och då kommer dom behöva bärhjälp. Jag och PJ har lovat bort oss =) Ska bli kul att se deras hus. Det såg fint ut utifrån och på bild. Jag älskar verkligen den vidriga tvättstugan (Carin fattar vad jag menar) ;)
Sen så på lördag så har jag och PJ lyckats bli bjudna på två fester. Det kommer bli en förfest och sen en vanlig fest. Får se vilken som blir vilken *ler* Har ännu inte bestämt oss för vilken vi ska börja på och avsluta på =P

Nä nu ska jag nörda lite och lira lite dator. Ska spela lite Sacred 2.
Sweet!!!

0 kommentarer: