Den här bloggens räknare startades den 6 Maj 2009, sedan dess har - - st besökt stället, varav - - st den här månaden. - - st har varit här sedan i måndags och - - st idag, varav - - st är här nu...

torsdag 22 januari 2009

How long to discover?

Igår lekte jag "hemma fru". Tror jag skulle passa ganska bra som de om det inte var så att jag vart så himla rastlös *ler*
Skulle sitta fint med 3 klöver på triss ;D
25.000 i 25 år = Sweet!

Stod och strök min "gubbes" skjortor i typ 2 timmar igår och sen vart det att dammsuga och skura toan och sen rensa skåp. Sen efter att jag varit duktig hemma i lägenheten så for jag hem till Carin och Peder för att sen vara duktig hemma hos dom. Där fick jag fålla upp gardiner ^^

Jag är så nöjd med mig själv *haha*
Det var faktiskt riktigt trevligt hemma hos Carin. Peder hade lagat mat då vi kom till dom. Han va så söt och bjöd på fläskfileé och potatisgratäng -MUMS-
Sen så va jag och Carin tvungen att bearbeta maten lite innan vi skulle sy och vara kvinnliga. Så vi landade framför tv:n och såg lite Top Model ^^

-Självklart ska ju den jobbigaste få vara kvar... eller hur Carin? ^^ *haha*

Vad mer...?
Ja jag ska på modell träning ikväll. inte så spännande kanske men de är de som händer i mitt liv =P
Sen så kommer PJ hem idag så de blir väl kanske att mysa ikväll ^^
De ser jag fram emot. Det är så tråkigt när han är borta hela veckorna i Piteå. Men de kanske är värt att jobba borta för han med tanke på hans lön *hehe*
Nu ska jag kolla upp nå recept på internet så jag kan göra mig en matlista inför imorgon.
Då blir det storhandla =)

0 kommentarer: