Den här bloggens räknare startades den 6 Maj 2009, sedan dess har - - st besökt stället, varav - - st den här månaden. - - st har varit här sedan i måndags och - - st idag, varav - - st är här nu...

torsdag 8 januari 2009

Anna och Jonken

Nu äntligen var det dags!!

Under min promenad med min hund så sprang jag på Jonken och han avslöjade till mig att Anna har börjat att få värkar.
Och dom ska nu bara avvakta tills värkarna är närmre sen ska dom åka in till BB.
Jag vart så otroligt glad när jag såg den helt otroliga lyckan och glädjen i Jonken´s ansikte.
Hoppas att allt går bra och så fort dom kommer hem så ska jag springa förbi dom och säga hej till lillen =D

Vilken unge skulle inte vilja ha Jonken som pappa! *big smile*

Många grattis till Anna och Jonas. Jag älskar er!!

0 kommentarer: