Den här bloggens räknare startades den 6 Maj 2009, sedan dess har - - st besökt stället, varav - - st den här månaden. - - st har varit här sedan i måndags och - - st idag, varav - - st är här nu...

tisdag 20 januari 2009

Härliga väder

Gick ut i det underbara vädret idag. Skulle ut på promenad med lilla Oscar =)
Medan vi var ute och gick så stötte vi på grannen i porten intill våran, dom har nyligen skaffat sig en Border/Labrador blandning. Jätte söt liten svart hårboll ^^
Oscar och Kingen kom jätte bra överens så ägaren hakade på oss på våran promenad så dom små söta hundarna lekte och lekte. Nu kanske Oscar kan sova inatt.
Jag la mig igår vid 23 tiden och Oscar va så otroligt busig, tror han lekte och höll mig uppe till 2 inatt *ler*

Helt galna ögon...







Sen kampade vi lite med täcket... Jag tror Oscar vann *ler*

Jag älskar min lilla "korv" Oscar







Annars då...?
Händer inte så mycket, har fått veta vilken dag jag ska få klippa mig inför modevisningen den 31 januari.
Och sen så har jag och PJ varit hos Carin och Peder och hjälpt till i deras hus lite grann förra helgen. Snacka om att man blir sugen på att skaffa hus ^^
Men det känns lite tidigt kanske för min del =)

Men det är så fint hemma hos Carin och Peder. Ska höra om vi kan leka hos dom i helgen kanske ;)
Skulle ju spela sällskaps spel i söndags hos dom men det sket sig *haha*
Det vart lite pyssel i huset istället, men sånt tycker jag är kul. Och det känns ännu roligare när man får hjälpa till och kanske bli rådfrågad ibland också =)

-Jag uppskattar att jag får hjälpa dig Carin. Du betyder mer än du tror för mig. Älsklar dig verkligen gumman. Du får mig att känna mig omtyckt-

1 kommentarer:

Anolyon sa...

Naawww... Vad söt man kan vara när man får en sån där kärleks förklaring..:)