Den här bloggens räknare startades den 6 Maj 2009, sedan dess har - - st besökt stället, varav - - st den här månaden. - - st har varit här sedan i måndags och - - st idag, varav - - st är här nu...

onsdag 28 januari 2009

Lugg...

Nu är det ju så att jag va och klippte mig igår inför modevisningen som är på lördag.
Jag fick lugg...
Vet inte ännu vad jag tycker om de. I helhet så är frisyren svin cool (i mitt tycke) men jag är ganska ovan att se mig i lugg. Eftersom jag har lite lockigt hår så har jag inte vågat att klippa lugg men nu hade jag inte så mycke att säga till om ^^
Men de vart ganska fränt.
Ska lägga upp bilder efter modevisningen, eftersom dom vill helst inte att jag ens ska visa mig på stan i min nya frisyr innan lördag -haha-
Kommer bli ännu häftigare sen då de lila kommer in =)

Nä nu ska jag ta ut maten ur ugnen. Rostar lite rotfrukter.
Kanske borde passa på att göra någon nytta här hemma också..typ dammsuga eller nå =)

0 kommentarer: