Den här bloggens räknare startades den 6 Maj 2009, sedan dess har - - st besökt stället, varav - - st den här månaden. - - st har varit här sedan i måndags och - - st idag, varav - - st är här nu...

torsdag 8 januari 2009

Ett måste i serie toppen!!















För er som inte sett serien Carlifornication... ta er tid och se den!

En otroligt rolig, charmig (och otroligt sexig) serie.
David Duchovny spelar en författare vid namn Hank Moody som försöker reda ut sitt liv. Och det spelar ingen roll Hur eller Vad han gör men han lyckas alltid med att charma tjejerna. Det är mycke naket i serien ;D hehe!

Hans humor är out of this world och alla snabba, raska komentarer som fälls under varje avsnitt gör att man blir lite lätt avensjuk och önskar att man va lika snabb att komma på "combacks" som han är =)

Jag och min kompis Ekim har nu sett klart båda säsongerna och nu sitter vi och väntar på säsong 3. Ekim´s högsta dröm i dagens läge är nog att "bli" Hank Moody! haha
Man kan lätt bli avensjuk på hans liv. Snacka om att glida fram på en "räkmacka".

Det ska bli kul när nya avsnitt kommer så man kan sätta sig ner igen och titta lite mer =)
Då kommer jag och Ekim att bänka oss ner i soffan och se nonstop!
Även om det körihop sig i något avsnitt så kommer det alltid någon rolig replik som gör att man snabbt glömmer bort sig och man kan inte låta bli att le. Så har ni inte sett Carlifornication så gör de!!! Dom som har samma humor som jag kommer att ÄLSKA den! =D

Men alla har kanske inte den humorn som jag och Ekim måste tvingas leva med *ler*

Tack Ekim för att du tog dig tid för mig igår. Jag behövde verkligen de.

1 kommentarer:

Barso sa...

såå sant..jäkla rolig :D