Den här bloggens räknare startades den 6 Maj 2009, sedan dess har - - st besökt stället, varav - - st den här månaden. - - st har varit här sedan i måndags och - - st idag, varav - - st är här nu...

måndag 5 januari 2009

Härlig början

Detta var en underbar början av det nya året.
Har legat förkyld i 3 dagar nu och börjar helt ärligt bli ganska less...
PJ är just nu på hockey med min pappa, lena och mjukis och jag ligger hemma i 38.3c feber.
har dock tagit en ipren nu och håller på att rinna bort i soffan.
Jag brukar sällan gnälla när jag "känner av" en förkylning men då jag väl åker på feber och hals ont så blir jag så grabbig av mig *ler*
Det ska klagas lite, vill gärna inte röra på mig och vill gärna bli uppassad.
Tack och lov för att jag har en kille som inte har något emot de ^^
PJ var så söt och gjorde i ordning en kopp te till mig vid 5.30 imorse då jag inte sovit på 2 timmar pga feber frossa och hals ont.
Im so lucky!

Hoppas man blir piggare snart så man kan börja träna.
har skaffat års kort på gymmet och nu ska jag försöka komma i form efter alla lata dagar man bara slöat ^^

Pratade även med Carin igår. Hon fick övernatta på lassa för hon hade förvärkar.
Som tur va så var det inget allvarligt, hon fick komma hem vid lunch tid idag =)
Nä nu har jag gjort slut på min energi och ska lägga mig på soffan igen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

På vilket gym har du skaffat årskort? :)

Klös__ sa...

friskvårds =) Har du också det?