Den här bloggens räknare startades den 6 Maj 2009, sedan dess har - - st besökt stället, varav - - st den här månaden. - - st har varit här sedan i måndags och - - st idag, varav - - st är här nu...

tisdag 29 juli 2008

Skogen

Har spenderat nästa hela dagen utomhus idag. Har kämpat och stått i hemma på föräldrarnas gård. Det har varit super fint väder så idag har man sprungit runt i lite kläder *ler*
Sen nu senare på kvällen så var jag och min mamma iväg och hämtade lite hundmat en bit ifrån där dom bor. Vi hämtade "hönsblock".... det är alltså mald och flusen höns som sen har blivit packade i block. Inte godis i mina ögon men hundarna verkar då gilla de....
Annars har det mest bara varit små jobb här på gården och snart ska jag ut och hjälpa mamma att vända på deras uppblåsbara pool. Små kidsen har badat och dragit in en massa sand så nu ska den städas ur.
Sen har jag suttit i telefon idag en sväng. Ska få fara på arbetsintervju på fredag. Hoppas att det kommer gå bra. Vill verkligen jobba. Saknar att ha rutin i mitt liv.

Sen så igår så fick jag smärre panik! Min mobil la ju av för ett tag sedan så jag hade fått låna storebrorsans gamla nokia. Inte den nyaste som sagt men trogen.... fram tills igår...
Den la av!! Gud vad ska jag nu ta mig till!!
Men som tur va så fick jag låna Mjukis gamla samsung. Den påminner lite om min gamla samsung så nu känner jag mig som hemma igen =) Hoppas bara att den håller tills jag fått jobb så jag kan köpa mig en ny...

Ja just ja... jag va ju och fotade mig i måndags. Det gick bara bra. Tog ett kort som vart helt otroligt snyggt!! Den kommer jag att vara rädd om. Ska nog rama in den och hänga den på väggen hemma.... eller kanske hos mina föräldrar. Eller kanske både och! =)
Den vart helt sjukt fin. Men jag skrev på ett papper så jag får inte lägga upp den här...
Men jag fick lägga upp den på min pixbox så ni som känner mig kan ju kicka in min pixbox inom en snar framtid och se hur fin den vart!

Ja jag vart väldigt nöjd över bilden och jag vet att jag kan framstå som tjatig... men den vart verkligen helt otrolig. Som en reklam bild ser de ut som. Han ska ha mycka beröm Peter Lundberg. Han tog verkligen fram de bästa ur mig som amatör modell. Han kommer jag att arbeta mycke med i framtiden.

Nu ska jag ut och hjälpa min mamma med poolen. Puss och hej!!!

0 kommentarer: