Den här bloggens räknare startades den 6 Maj 2009, sedan dess har - - st besökt stället, varav - - st den här månaden. - - st har varit här sedan i måndags och - - st idag, varav - - st är här nu...

onsdag 2 juli 2008

Inte uppdaterat

I helgen så var det Stads Festen... Ja vad ska man säga.
Jag va ut i fredags men alla försvann och så var man uttråkad.
Men jag hade trevligt i alla fall, men jag hade trevligare på förfesten.
Men däremot så balanserades fredagen upp på lördagen.
Vi hade en liten lugn fest hemma hos Ekim. Vi grillade och satt o små snackade.
Jim, hans kusin, Johannes, Rammi, Micke, Simon och hans tjej tittade förbi. Ja o så var det ju självklart Ekim, PJ och jag själv då =)

Sen så i lördags och söndags så var vi ut och körde lite GoKart. I lördags så var det första gången för lilla mig och lilla Ekim. Men GUD så kul det var!!!
I söndags så var vi några till. Ännu roligare HAHA
Sen så på söndag kväll så vart det så att Ekim tog sin dator till PJ och så vart det lan.
Så vi har suttit och lanat sen söndag kväll och det låter inte som att vi ska ge oss snart HAHA
Men det är så himla roligt. Vi har suttit och lirat Sacred Underworld. Hur ballt som hellst.
Fast det hade varit roligare om det inte var så att det fanns en miljard med buggar. Men jag är som ganska nöjd med sällskapet. Hade de varit några andra så tror jag inte att jag hade haft lika roligt....

bye bye

1 kommentarer:

Anolyon sa...

Vad schysst du e då... Fick inte jag nämnas i Bloggen? Var inte jag hos Ekim i lördags? ;) Det var ju väldigt schysst av dej att helt glömma bort mej..:P

Haha, vad händer annars??