Den här bloggens räknare startades den 6 Maj 2009, sedan dess har - - st besökt stället, varav - - st den här månaden. - - st har varit här sedan i måndags och - - st idag, varav - - st är här nu...

söndag 13 juli 2008

Umemodellen


Besökte umeå idag.
Va någonstans mitt ute i skogen och blev fotade. Riktigt roligt måste jag erkänna.
Vi hade super tur med vädret och jag till och med badade lite. Okej, jag satte mig i vattnet...
Är ingen stor badare av mig precis.
Men jag hade med mig både PJ och Ekim.
Jag tror att Ekim charmade brudarna lite idag *ler*
Han flexade runt och gjorde armhävningar, hjulade och allmänt bara spände sig... i kjol...
Han var så söt så, de kan inte nekas *haha*


De va 5 fotografer där och kanske 9 modeller. Så de fanns gott om fotografer åt alla =)
Till och med Ekim fick sig en liten session.



De var Umemodellen som stod för hela dagen. Dom som var där, modeller och fotografer, va super trevliga. Jag hann till och med få se en naken rumpa innan dagen va slut *ler* Synd nog så var det en tjej rumpa. Men den va fin ändå tycker jag =)

I slutet av Augusti så ska Umemodellen fixa en hel helg i umeå på nått sanitorium som vi ska få bli fotade i. De ska vara make up artister där och det kommer att bli blodigt och brutalt.
De ska vara nån typ av skräck tema...
De lät riktigt roligt och jag är peppad redan nu inför den helgen =D
Då ska ju, såklart, även PJ och Ekim med. Helgen kommer alltså bara bli roligare eftersom dom ska följa =)
Ska bli så roligt.
Sen så ska de även bli spännande att få se på korten som togs idag.
Vi var i umeå vih halv tre tiden idag. Kom hem ungefär halv nio. Men då stannade vi ju av i Lövånger och vart bjudna på mat hemma hos Ekim´s mumma och puppa ;P
Fattar ni hur gott det var med mat när man bara ätit 1 macka på hela dagen?!!
Husmanskost är underskattat... de är bara att inse *haha*

Tack för en otroligt rolig dag PJ och Ekim!

-kram på er, och en puss till PJ-

0 kommentarer: