Den här bloggens räknare startades den 6 Maj 2009, sedan dess har - - st besökt stället, varav - - st den här månaden. - - st har varit här sedan i måndags och - - st idag, varav - - st är här nu...

söndag 13 juli 2008

Sommar modell














Igår
var vi som sagt i umeå och idag fick jag dom oretucherade bilderna. Jag fick bara välja ut 10st som Fredrik Åström skulle fixa till. Dom vart så otroligt vackra men de som va synd var att kvällen innan fotograferingen så var jag ut och festade och jag fick kanske inte så mycke skönhetssömn som jag skulle ha behövt *haha*
Men det är därför PhotoShop finns *haha*

Den här bilden gav mig så otroligt mycke sommar känsla, även om jag inte anser att det har varit så mycke sommar i år. Men jag blev som förälskad av bilden och känslan den ger mig så jag var bara tvungen att lägga upp bilden och vem vet, jag kanske kan föra denna sommar känsla vidare =P

Annars har det som varit segt. Va en sväng till Bygdeträsk men PJ och sa Hej till hans föräldrar. Stod även och såg på när PJ bytte tändstift i sin volvo... Kanske inte så spännande men jag va så himla trött idag så jag va inte så sugen på att vara så aktiv ändå.
När vi kom tillbaka till stan igen så for vi iväg och solade lite. Som jag sa innan så har det inte varit så mycke till sommar i år. Det regnade när vi kom till stan så jag tyckte att sola lät som en bra ide´ =)
Nä nu ska jag vara lite social med killarna igen och se om de blir nå mer spela dator *haha*
Datanörda hela kvällen ;D

Måste bara avsluta med ett till fint kort. Smakprov gillar vi!



2 kommentarer:

Anonym sa...

Superfin sommarbild :D Tänk om det kunde vara fler somriga dagar :) Gärna varma :)

Anonym sa...

jo de hade ju inte skadat =P