Den här bloggens räknare startades den 6 Maj 2009, sedan dess har - - st besökt stället, varav - - st den här månaden. - - st har varit här sedan i måndags och - - st idag, varav - - st är här nu...

torsdag 10 juli 2008

Hel helg

I helgen kommer jag ha fullt upp låter det som nu.
Jag ska dra till Luleå imorgon och säga hej till Linniz som ska vara där och jobba över helgen.
Det ska vara någon typ av Medeltids helg och hon ska spela nån roll på nån sagostig.
Måste ju dit och psyka henne *haha*
Ska bli kul att bara fara dit och kolla läget =)

Sen på lördag så har jag blivit erbjuden att få stå som modell på nån workshop i umeå.
Det är några frivilliga fotografer som ska vara där som behöver modeller och så var det en kille som hörde av sig till mig och tyckte att jag skulle masa mig dit.
Känns kul att det finns folk som vill att jag ska ställa upp.
Jag visste inte ens att det var en workshop på lördagen...
Men det är tydligen en idiell förening som håller i det hela.
umemodellen.se är det som håller i det hela.
Man skäms ju lite eftersom man inte varit så aktiv i sommar och kanske inte är i den bästa formen just nu men jag ska nog se till att se bra ut tills dess =)
Har inte så många dagar på mig men jag får väl börja nu då.

Annars händer det inte så mycke... Sitter i PJ´s lägenhet just nu med, så klart, PJ och sen har vi även lilla Ekim. Vi tänkte börja lana vid 15-tiden men vi hade problem att få ner nå bra spel så vi kör stenhårt på Sacred Underworld igen =P
Men men, nu ska jag lira lite hade jag tänkt.


Ja just ja... Va även ut med Vickan i tisdags. Vi drack lite öl hemma hos henne sen så drog vi ut på Olearys och kikade på när dom hade Guitar hero SM. Vi var upp en sväng och lirade lite mot varandra... jag kickade ass så klart *hehe*
Vi lyckades även få massa gratis shotar och hamna i tidningen ;)
Nice...


Vickan.... Vi ÄGER!!! haha

1 kommentarer:

Ida sa...

Jepp... En tjej på jobbet surra om den.. hon sa att den va skitsnygg på..så jag tänkte.. jag offrar mig väl då..hehe.. så jävla snygg är den ju inte så att de stör :P