Den här bloggens räknare startades den 6 Maj 2009, sedan dess har - - st besökt stället, varav - - st den här månaden. - - st har varit här sedan i måndags och - - st idag, varav - - st är här nu...

måndag 28 juli 2008

Ännu en gång

Nu var det ett tag sedan jag skrev. Men nu har jag tagit mig i kragen =P
Ja vad ska man säga...?
Okej, så här ligger det till just nu. Just innan 12 så ska jag dra ner på stan och göra några ärenden. Sen vid 13 så ska jag släpa mig vidare till Bonnstan och möta upp en fotograf för att, åter igen, bli fotad.
Sen får vi se när vi är klara för jag hade nästan tänkt hinna träna innan jag ska hämtas upp av pappsen min och följa med han till "skogen"... Har som inget här i stan att göra i veckan. Så då kan jag lika gärna fara hem och hjälpa mamma runt hemmet.

Hååå nu har man ju som sagt äntligen skaffat ett gymkort. Gud så skönt!
Ska verkligen pressa idag. Man vill ju som komma i form efter en massa lananden HAHA
Men i alla fall, vill jag bli lite med eftertraktad inom "modell världen" så måste jag slimma till mig.
Ska verligen försöka komma i form så jag kan vara nöjd och känna mig trygg när jag blir kallad på en session. Just nu så känner jag mig ungefär som en foldhäst ser ut....
Jag ska inte göra detta till ett tvångsbeteende... Men jag ska börja se till att jag inte äter allt för onyttigt. Vill känna mig snygg, sexig och vacker. Just nu så¨är jag bara nöjd över min bruna färg som jag fått då jag har legat och solat ute i de fina vädert.
Allt blir bra i slutändan....säkert....

0 kommentarer: