Den här bloggens räknare startades den 6 Maj 2009, sedan dess har - - st besökt stället, varav - - st den här månaden. - - st har varit här sedan i måndags och - - st idag, varav - - st är här nu...

tisdag 5 augusti 2008

Hög Hatten


Måste bara lägga upp mitt fina kort jag äntligen fått av Jens.B =)
Jag älskar många av dom kort han tog men just denna tycker jag visar en bra sida av mig.




Annars så kan jag väl inte skriva nå mer som hänt. Det har varit en ganska seg vecka, nog för att de är halva veckan kvar...
Jag har varit duktig och tränat nu måndag och tisdag morgon så imorgon så ska jag ta en välförtjänad dag av slappning *haha*

Har funderingar på att kanske ställa upp i en smink tävling som arrangeras av en sida som jag älskar att köpa kläder ifrån. Skulle vara kul att ställa upp men har inga ideer om vad jag ska göra?!
Sen så är det ganska trist för man får bara sminka sig själv... Det är ju så mycke enklare att sminka någon annan... Men de kasnke är de som är hela grejen ;P

Men men... Vad annars?... Hmm...?
Tyvärr så kommer jag inte på något just nu men kommer jag på något roligt så skriver jag in de =P

Smisk o smek till folket!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Du Jens vad är det för fotograf?

Anolyon sa...

SMINKA MEJ!!!

Anonym sa...

Den där bilden är ruggigt snygg ;)

Klös__ sa...

Jens är en kompis till min storebror som just har flyttat till uppsala. Han är jätte duktig som fotograf =) www.jeebeephoto.com är hans hemsida om jag inte minns fel =)
kram på dig bea!