Den här bloggens räknare startades den 6 Maj 2009, sedan dess har - - st besökt stället, varav - - st den här månaden. - - st har varit här sedan i måndags och - - st idag, varav - - st är här nu...

måndag 23 juni 2008

Resten av mitt liv

I resten av mitt liv så kommer jag alltid att känna så här.
Mycke tankar just nu kring mat och motion...
Inga sunda tanka jag vet... Men det kan jag inte rå för.
När jag blir nere så kommer allting tillbaka till mig.
Men jag har ändå varit lita glad idag.
Steg upp imorse och hämtade upp Linniz, körde henne till stan och sen drog vi bara runt.
Sen kom Ekim in i bilden... Har lekt lite med han idag också.
Han drog iväg för typ 20 min sen för att se bio med en kompis.
När han kommer hem så skulle han höra av sig. Ska nog hjälpa han att städa lite sen...
Lite stökigt hemma hos han HAHA!

Vissa går runt i livet och lever lyckligt. Dom bryr sig inte vad som döljer sig bakom ridån.
Andra går runt och analyserar allt som sker sunt omkring dom.
Varför kan inte alla leva under en och samma känsla?
Jaja, nu gick de lite långt kanske.
Alla kan ju inte känna eller tänka som alla andra.
Fatta så trist världen skulle bli...




Snart så är det ju även Stads Festen här i Skellefteå.
Det ska bli roligt! Jag ska inte ut på området på kvällen men jag ska ta mig en titt på dagen och sen, förhoppningsvis, så ska jag ut med gummibåten på älven.
Det är nog det som kommer att göra hela min sommar.
Jag har ingen sommar känsla alls i kroppen... Den brukar komma när det är skinande sol och jag ligger halvnaken i en uppblåsbar båt HAHA
Nu så renar det bara och det är mulet. På morgonen när man stiger upp så är det hyfsat varmt och solen visar sig, men så fort klockan passerar....nja....13-14 tiden så smyger den iväg och släpper fram regnet.
Men vi hade tur på midsommar. Det regnade hela morgonen och sen efter 16-tiden så kom den fram och värmde oss. Marken vart torr och vi for ut och spelade lite brännboll och satt och rökte lite vattenpipa. Tipps till alla: Melon tobak är INTE gott!!

Nu ska jag snegla på tv:n och se vad den har att erbjuda och vänta på att Ekim ska höra av sig.
Han sa något tokigt roligt på midsommar som jag hade tänkt citera... Men, som vanligt, så passerade det innan kvällen var slut =P

Kram på er alla!!

1 kommentarer:

Anolyon sa...

Hej du... Jag hoppas oxå att det ska sluta regna snart så man kan åka gummi båt med dej.. Det e ju våran grej lixom..:P puss puss..