Den här bloggens räknare startades den 6 Maj 2009, sedan dess har - - st besökt stället, varav - - st den här månaden. - - st har varit här sedan i måndags och - - st idag, varav - - st är här nu...

torsdag 18 december 2008

Snart

Nu är vi snart klara i lägenheten. Ska se till att få de mesta fin liret klart ikväll.
Ska bli skönt när allt är klart så man kan återgå till rutiner... Jag vill sluta hänga av mig jackan i badrummet =P *ler*

Annars så är allt som lugnt idag. Ropade hem en julklapp till killen igår kväll.
Han kommer bli så glad. Han vet dock vad han ska få men han kommer bli glad ändå (hoppas jag).

Lekte lite med Carin och Peder igår. Efter att dom hade varit hos barnmorskan så kom dom och hämtade upp mig och så drog vi en sväng förbi Rusta där jag köpte nå krokar att hänga jackor på. Dom va jätte fina. Sen gick vi över till Djur Magasinet där jag och Carin köpte varsin tomteluva åt våra hundar =)

Så söt man kan vara =)


Nä nu ska jag göra någon nytta istället. Ha det!

2 kommentarer:

Ida sa...

men åååh... jag måste helt klart köpa en luva till wilja och molly idag :)

Klös__ sa...

de tycker jag ^^ det finns matchande halsdukar också =D