Den här bloggens räknare startades den 6 Maj 2009, sedan dess har - - st besökt stället, varav - - st den här månaden. - - st har varit här sedan i måndags och - - st idag, varav - - st är här nu...

torsdag 11 december 2008

Lätta hjärtat

Alltid möts jag av dessa motgångar...
Kan ingenting bara "flyta på"?

Om det inte va så att jag kände mig så ensam så kanske jag hade varit starkare.
Men som de är just nu så orkar jag inte ens känna längre.
Alla är irriterade, sura eller arga på mig över någonting.



"Folk undrar varför jag hatar mig själv... Är det så svårt att förstå?"

5 kommentarer:

Shooo sa...

vännen hur är de riktigt?=/
Man blir så nere då man läser=/

Klös__ sa...

Har det bara jobbigt just nu...

Shooo sa...

men du de lät ju inte alls bra!:/ visst borde vi ta och ta en fika eller nå snart! Fan vi är dåliga på att styra upp nå! jag är ju arbetslös nu och allt:/

Klös__ sa...

Jo vi får göra de. du får komma till mig i helgen, då blir de fest =) lördag! vi får höras mer om de.

Shooo sa...

ok ja men skicka ett mess eller nå får vi se vad jag har för mig lät ju skoj:)