Den här bloggens räknare startades den 6 Maj 2009, sedan dess har - - st besökt stället, varav - - st den här månaden. - - st har varit här sedan i måndags och - - st idag, varav - - st är här nu...

torsdag 4 december 2008

Nytt

Har stökat och hållit på hela dagen... Håller på med renovering i lägenheten.
Ska bli fint när vi väl blir klara. Känns skönt att få fylla huvudet med andra tankar än dom jag haft...
Det blir väl att lägga upp bilder lite senare... hur det ser ut nu i alla fall... det är kaos!

Sen så har man även gått och blivit förkyld.
PJ va sjuk först och sen va han så gullig och spred de vidare till mig... f*n...
Men men... Annars då?
Det händer inte så mycket i mitt liv just nu. Jag går hela dagarna med huvudet fyllt av tankar.
Har mycke som jag funderar över just nu. Hoppas allt löser sig till slut.

Allt känns så rörigt och ledsamt på något sätt nu för tiden....

0 kommentarer: