Den här bloggens räknare startades den 6 Maj 2009, sedan dess har - - st besökt stället, varav - - st den här månaden. - - st har varit här sedan i måndags och - - st idag, varav - - st är här nu...

onsdag 10 december 2008

Så va jag där igen

Känner mig som en usel vän just nu...
Jag förstår att folk tar avstånd från mig.


Förlåt Linniz att jag inte kan komma på lördag.


Idag känner jag mig bara som ett blankt papper...
Känner ingenting, förutom tomhet.


Har tömt min gamla lägenhet idag. Den är städad och tom.
Nu har jag lämnat den bakom mig och alla minnen som den bar på.
Dom bra och dom dåliga. Jag har haft mycke roligt i den lägenheten, men den bär även på mörka hemligheter. "Om väggarna kunde tala..."

Nu ska jag se om jag kan ockupera mina tankar med något, kanske städar igenom något skåp eller så. Det är bara FÖR mycke just nu... Men jag kommer nog orka med detta också.
Känns bara som att jag trampar vatten...

Förlåt till alla dom jag sårat. Jag är inte mig själv just nu.
Helt ärligt... jag saknar henne också.

2 kommentarer:

Anolyon sa...

Vem saknar du?

Ida sa...

Carin- Jag törs nästan gissa på att Jenny menar sig själv? om jag inte är helt ute och cyklar..

Jenny -*styrkekramar till dig* Snart måste du iaf komma förbi och titta på valparna tycker jag :)