Den här bloggens räknare startades den 6 Maj 2009, sedan dess har - - st besökt stället, varav - - st den här månaden. - - st har varit här sedan i måndags och - - st idag, varav - - st är här nu...

onsdag 24 december 2008

Merry X-mas

Merry X-mas allihopa!

Jag kan inte påstå att jag har julkänsla ännu. Visst brukar jag vara sen med julkänslorna men jag brukar alltid känna att "nu är det jul" dagen innan dopparedan.
Men i år så vart inget som det skulle så nu har jag ingen känsla för julen alls.
På uppersittar kvällen så brukar vi i familjen samlas och spela spel, dricka lite öl och bara sitta och prata för att komma ikapp i allas liv.
Men igår så vart allt så misslyckat så jag orkade bara inte låtsas som att jag inte vart berörd.
Idag så låtsas jag som om ingenting har hänt för jag orkar inte sura på självaste julafton.
Det som är gjort är gjort...

Jag önskar alla mina vänner och alla mina släktingar och, givetvis, min familj-

En riktigt god jul!!!


Tack till alla som fortfarande vill vara en del av mitt liv. jag älskar er och jag önskar er all lycka i välden.


-Nu är det dags för en helvändning-

0 kommentarer: