Den här bloggens räknare startades den 6 Maj 2009, sedan dess har - - st besökt stället, varav - - st den här månaden. - - st har varit här sedan i måndags och - - st idag, varav - - st är här nu...

lördag 6 december 2008

2½ glas vin

Man är inte så tålig längre har jag märkt.
Va med Carin igår och hon höll mig sällskap medan jag o PJ renoverade lite i hallen.
Vi va iväg o köpte en flaska vin (som givetvis inte hon drack ifrån) som jag o PJ delade på =)
Jag fick i mig 2½ glas och jag vart lite rund om fötterna ^^
Snacka om att tåla lite *ler*

Det va kul att Carin hörde av sig och ville hitta på något, nu är hon ledig tills lillen ska komma =)
Känns overkligt på något sätt att hon väntar barn... Konstigt men bra.
Jag vet att hon kommer bli en bra mamma =)

Fy vad jag hatar att vara förkyld... Är helt hängig och har världens torr hosta.
Halsen gör ont o näsan rinner... mmm mumma!



PAIN makes you beautiful...

0 kommentarer: