Den här bloggens räknare startades den 6 Maj 2009, sedan dess har - - st besökt stället, varav - - st den här månaden. - - st har varit här sedan i måndags och - - st idag, varav - - st är här nu...

tisdag 27 maj 2008

Nu va de dags igen...

Har hittat en tatuering till jag ska göra.
Ska göra typ en gangster pinupa på ryggen. Kommer bli svin snyggt =)




Man måste bara rita till den lite så den blir med som en tattoo ;)
Jag längtar tills jag kommer få lägga mig på tatuerings bänken och slita fram min nakna hud och känna hur nålen sticker hål i min rygg... Sweet!


Annars så har det inte hänt så mycke idag.
Va ute och gick i 2 timmar med Ida och hennes lilla vovve Molly. Va riktigt skönt och trevligt att vara ute och gå. Men min lilla vovve Oscar va inte pigg då han kom hem.
Han drack upp hela sin skål med vatten och sen så dog han i 2 timmar i soffan på sin lilla filt.
Det va perfekt väder. Lite mulet men ändå så att solen värmde =)


Har tänkt en massa idag. Vet inte hur man ska göra. Finns inga vettiga jobb att söka.
Är så less att vara arbetslös. Sen är jag less på att bo där jag bor. Vill byta område.
Har som börjat snacka mycke med Ida och det skulle vara kul om man kunde bo lite närmre så man kunde umgås om dagarna då hon inte jobbar. Hade fan varit nice =)
Då hade man kunnat vara ute med hundarna hela dagarna =P
Slappa och kanske se en film.
Har tänkt mycke på dom få vänner jag har kvar. Håller dom hårt nu dom jag har kvar.
Sen så är jag nervös inför dopet den 7e Juni.
Ska sjunga... Får se om jag pallar två låtar eller om jag bara sjunger en.
Sen så försöker jag komma i form till sommaren.
Har fått två foto erbjudanden. Gillar att stå framför kameran.
Önskar att jag kunde försörja mig på de. Men måste bara bli lite snyggare HAHA


See you in my dark dreams!

1 kommentarer:

Anolyon sa...

Hej sötnos, Jag har kanske hittat ett jobb åt dej, om du gillar att jobba med Asbest och sånt hemskt..:P