Den här bloggens räknare startades den 6 Maj 2009, sedan dess har - - st besökt stället, varav - - st den här månaden. - - st har varit här sedan i måndags och - - st idag, varav - - st är här nu...

onsdag 7 maj 2008

Ömma axlar

Idag har jag en sån smärta i mina axlar. Satt igår och flätade in lös dreads i min kompis Lindas hår. De vart jätte läckert. Hon hade svarta, vinröda och nå svart-vita candy cane.
Hon ska få fixa mitt hår lite nu i helgen. Jag har länge velat ha snaggat på sidan.
Så hon ska låna sin pappas hårtrimmer och så ska hon få snagga mitt hår lite ;D
Kommer bli skit läckert!!
Det är dags att sluta lyssna på sin mamma och göra de man vill göra. Eller jag kan sluta lyssna på henne ibland *ler*

Till helgen så blir det nog fest. Antingen fredagen eller lördagen. Eller vem vet, kanske båda *haha*
Det bli i alla fall Umeå på fredag, en dag på staan alltså =)
Sen på lördagen så är jag bjuden på fest hos en kompis i Umeå. Får se om jag kan smita från mina sysslor och fara dit. Det var ett tag sedan jag träffade Ramona.
Sen så på fredag så lutar det åt att kanske festa här i Ske-å med några vänner, bl.a Sunkan och Linda =) Skulle vara riktigt roligt att festa med dom.
Sen så om jag slipper stå uppe på Vår Mässan så blir det fest på lördag.
Men som vanligt så försöker jag alltid vara snäll och göra alla nöjda så jag har sagt att jag kanske kan stå där. Och om man ska översätta det jag sa till min Storebror så att ni andra ska förstå hur jag ofta hamnar i dessa situationer så hörde han:
-Ja, jag står gärna på Vår Mässan hela söndag...
Jag älsklar min bror men han är ganska bra på att ta folk förgivet.
Jag vill ju bara vara till hjälp och jag vill gärna ställa upp för min familj men jag har inte träffat Ramona på jätte länge, sen hon flyttade till Umeå, så det skulle vara jätte kul om jag kunde fara dit och få festa med henne.
Men jag har väldigt lätt att få dåligt samvete, när det gäller min familj, så jag kommer nog att åka på att stå på mässan...
Men det är ganska kul att stå där. Jag gillar ju att träffa nytt folk och att prata =D

Nu ska jag se om jag kan hitta på något. Kanske ska ta en till lång promenad med min lilla Oscar.
Det va skönt att ta en lång morgon promenad imorse men det är bara synd att det va sånt pissväder!! Vart tog solen vägen?!



I mina drömmar hemsöker du mina minnen. Jag ber dig om ro. Lämna min skadade själ och låt den läka. Mitt liv är inte vad det en gång var. Du leder in mig i skogar utan stigar. Du för mig tillbaka till ett minne som jag gör allt för att glömma. Du driver mig till att blöda...




0 kommentarer: