Den här bloggens räknare startades den 6 Maj 2009, sedan dess har - - st besökt stället, varav - - st den här månaden. - - st har varit här sedan i måndags och - - st idag, varav - - st är här nu...

torsdag 15 maj 2008

I dont want to open my eyes

"I died by you..."


Har mest troligen fått jobb i Norge i sommar. Från Juni till Augusti.
Känns ganska tungt att jobba borta i 3 månader men det löser sig nog...
Kommer bo i norge under veckorna och sen under helgerna så kommer jag att bo hos min lillebror och hans tjej i deras lilla 1:a.
Kan bli jobbigt i längden men det är ju bara över helgen som sagt.
Sen så kommer jag kanske fara hem till Ske-å nån helg.
Kommer bli jobbigt att vara borta så mycke. Kommer att sakna PJ...
Är så van att ha han nära mig men nu kommer det inte bli så ofta jag får träffa honom.
Men 3 månader kommer att gå fort. Och det är ju kul att få testa på att jobba utomlands.
Dom flesta jag känner har ju testat att jobba i norge så nu är det väl min tur.

Jag kommer att få jobba på ett slakteri och kommer att få gå skift.
Ska bli intressant att se vad jag kommer att åka på för uppgifter. Hoppas det bara blir truckkörning eller att packa varor...
Fast jag hade hellre jobbat med ett skit jobb här hemma i stället men det finns ju inga jobb så vad ska man göra?!
Kommer att sakna min familj ganska mycke med...
Och dom få vänner jag har. Det kommer inte bli så mycke "åka gummibåt på älven" i sommar...
Jag gör det varje år men nu kanske det bara kommer bli nån enstaka gång...
Hååå vad drygt det känns att jobba i norge i sommar. Men jag blir ju bara en erfarenhet rikare.
Vem vet... jag kanske älskar norge när jag väl kommer dit...

0 kommentarer: