Den här bloggens räknare startades den 6 Maj 2009, sedan dess har - - st besökt stället, varav - - st den här månaden. - - st har varit här sedan i måndags och - - st idag, varav - - st är här nu...

måndag 27 april 2009

Nice

Det blev ingen morgon promenad, men det vart en lång promenad istället =)
Jag gick broarna och kan väl inte påstå att vädret va det bästa.
Men det va riktigt skönt ändå. Jag gillar verkligen att vara ute och gå när det små regnar.
Det är ro givande på något sätt. För mig så känns Allt lite lättare =)

Nä nu ska jag städa upp lite i lägenheten och hänga lite tvätt.
Jag och PJ byggde oss ett nytt data bord och efter de så har vi inte plockat bort *haha*
Men ack så fint de blev! =)

(Vi stal idén för databordet av Maria.L)

^_^

1 kommentarer:

Maria sa...

jasså?? =) blev det ett likadant?