Den här bloggens räknare startades den 6 Maj 2009, sedan dess har - - st besökt stället, varav - - st den här månaden. - - st har varit här sedan i måndags och - - st idag, varav - - st är här nu...

onsdag 22 april 2009

Bleka och bleka igen

Nu sitter jag ännu en gång och gör ett försök med att bleka min lugg.
Har planer att färga luggen röd... Men jag har så mörk hårfärg (naturligt) så blekmedel vill inte riktigt "bita" på mig...
Men nu har jag väntat och avvaktat i 3 månader så nu tycker jag att de kan fungera. De blir så dyrt om man ska köpa blekmedel om och om igen... Jenny har inte riktigt den ekonomin så de kan gå runt *haha*

Annars då, jo Casper har äntligen börjat bli lite bättre. Min syster ringde igår och berättade att dom just hade lämnat Luleå... Jag kände mig som ett frågetecken...

-Varför va ni där? Va de jag fick ur mig. Tydligen hade lilla killen börjat kräkas och de va fullt i både Skellefteå och Umeå. Inte lätt. Tycker synd om Lena och Mjukis som inte fått sova på hur länge som helst. Men nu verkar det börja vända *peppar peppar ta i trä*

Sen är det inte så mycke mer som händer. Ska en sväng till stan senare idag. Sen så kanske jag snart ska pierca mig ^^
Ska bli en piercing i ögonbrynet. Och då ska jag dra med mig Frida. Hon får hålla min hand om hon håller min *haha*
Måste bara ta reda på hur mycke de kommer kosta.
Borde kanske ta en sväng förbi Julia och fråga. Men då måste jag ta reda på då hon är där...
Får se när jag ta tag i de där. Kan ju lika gärna gå förbi idag då jag ändå ska ner på stan. Är ju som ingen omväg precis =)

Nä nu ska jag fördriva tiden lite tills det är dags att skölja ur håret.

0 kommentarer: