Den här bloggens räknare startades den 6 Maj 2009, sedan dess har - - st besökt stället, varav - - st den här månaden. - - st har varit här sedan i måndags och - - st idag, varav - - st är här nu...

tisdag 14 april 2009

Grattis till mig?

Ja vad ska man säga...
Jag fyllde 24 år igår och spenderade dagen i skogen hos mina föräldrar.
Känner verkligen hur jag mer och mer vill SLUTA fira mina födelsedagar...
Inte för att jag firar dom så mycke nu men men...

Hela helgen har varit si så där. Känner mig lite bitter men de har vi alla rätt till någon gång *haha*
Fick en massa Grattis sms och samtal igår av vänner, men den som jag trodde skulle komma ihåg de BÄST...han hörde aldrig av sig... Vet inte hur jag ska ta de =P De är bara att släppa. Orkar inte bry mig...

~You get what you give
~

Har ju ändå haft de ganska kul oavsett om min födelsedag inte va den bästa.
Min lille bror, Mats, har spenderat påsken hemma i norrland.
Det är så kul att se han =) Eftersom han bor i Udevalla så träffar man inte på han så ofta som man kanske vill. Han ska åka hem ikväll till södra Sverige och mina föräldrar har också begett sig till södra Sverige idag, fast dom drog tidigt. Dom ska på begravning...
Ingen bra månad för varken mig eller PJ.
Vi båda har förlorat någon inom familjen inom loppet av 3 veckor... Men de är bara att hålla huvudet högt och försöka att hålla sig uppe.

2 kommentarer:

Shooo sa...

Grattis i efterskott gumman:):):) Roligt att se dig i helgen! hoppas då hade skoj!:)

Melissa sa...

Hej darling!! GRATTIS I EFTERSKOTT OCH MASSOR AV KRAMAR! Försökte skicka sms igår men mitt nät var cp. Kanske var allas nät så. Längtar hem!