Den här bloggens räknare startades den 6 Maj 2009, sedan dess har - - st besökt stället, varav - - st den här månaden. - - st har varit här sedan i måndags och - - st idag, varav - - st är här nu...

måndag 4 maj 2009

Go Jenny Go!

Jag vet att det var ett tag sedan nu jag skrev.
Men jag ska försöka få er att komma ikapp.
Torsdag förra veckan så va jag på 30-års kalas vid Norrvalla.
Ida´s kille, Danne, var den lyckliga som fyllde år och de va riktigt roligt på den festen =)
Vi hade lekar, pingis och kareoke! Jag och Danne ägde LÄTT bakom micken *haha*
Sen så i lördags så va jag och PJ hos Ekim och festade lite.
Det vart en ganska lugn kväll dock. Tror att 30-års kalaset tog mer än jag trodde *haha*

Sen har jag umgåtts lite med Carin och Peder. Dom har varit två räddande änglar som passade Oscar åt mig medan jag va på fest. Känns inge kul att lämna lilla vovven ensam i lägenheten medan jag blir full. Jag vet att han klarar sig men jag kan inte ha lika roligt när jag vet att han liggen helt ensam i mörkret =(

Så ett STORT tack till Carin och Peder som passade lilla Oscar! =D
(dom passade även på att ta ut Oscar´s döda tand medans han va där... eller Carin passade på *ler*)

Sen så idag ska jag ner till ISS och ska höra om man kanske kan få en praktik plats. Hade inte varit helt fel att kanske få lite rutin i vardagen =)
Nog för att jag alltid kan roa mig i lägenheten, finns mycke man kan göra om man bara vill.
Men en praktik som sen kanske kan leda till sommarjobb skulle inte sitta helt fel. Och jag gillar ju att städa ^^

Nu ska jag börja göra mig klar för att fara dit. Har en bokad tid 9.30.

Håll tummarna!

0 kommentarer: