Den här bloggens räknare startades den 6 Maj 2009, sedan dess har - - st besökt stället, varav - - st den här månaden. - - st har varit här sedan i måndags och - - st idag, varav - - st är här nu...

onsdag 8 april 2009

Lite sömn

Har än så länge lyckats sova i 1 h och 30 min...
På senaste tiden så har jag haft väldigt svårt att sova och jag vet inte varför.
Kan det vara att jag är understimulerad? För att jag känner mig ensam?
Önskar att jag hade svar.
Men förhoppningsvis så blir det bättre imorgon kväll.
PJ kommer hem imorgon, han jobbar kort vecka.
Sen så börjar han inte om för än på tisdag nästa vecka.
Jag saknar honom så...
Under den korta tiden jag fått sova så drömde jag om honom =)
En mycket mysig dröm.
För varje dag som går så känner jag mig tryggare och säkrare med honom.
Han kan vara borta i 2 dagar och det känns som en hel evighet.

Ska bli så kul när han kommer hem imorgon.
Jag vill bara bli om hållen =)
Kan inte låta bli att le när jag tänker på drömmen. Min lilla söta PJ.


Nä, ska lägga mig i sängen igen för att försöka sova.
Har legat uppe sen 12-tiden och nu är klockan 03.38
Dags att försöka slappna av tror jag. Hoppas bara att jag kan somna och inte bara ligger och stirrar i taket. Blir så frustrerad på mig själv som inte kan somna... Men men, de hoppas jag att PJ kan lösa imorgon ;)

God natt!

0 kommentarer: