Den här bloggens räknare startades den 6 Maj 2009, sedan dess har - - st besökt stället, varav - - st den här månaden. - - st har varit här sedan i måndags och - - st idag, varav - - st är här nu...

måndag 16 februari 2009

Bara en helt vanlig dag

Ja idag är en dag som alla andra.
Händer inte så mycke här hemma i lilla lägenheten.
Ska snart sätta igång med städning så jag kan fördriva tiden lite.
Senare idag så kommer pappa att hämta upp mig efter jobbet och så ska jag följa han hem till stora skogen ^^
Ska bli mysigt att få komma till Brännäs, där finns det ALLTID något att göra. Får se om jag kanske tar nå kort från min korta vistelse där.
Ska nämligen ut och köra hundspann imorgon, får se om jag kan få något fint på bild =)
Sen ska jag leka lite med vårat fosterbarn Viktor och min lilla systerson Casper.
Ska bli väldigt trevligt och pedagogiskt haha ^^

Nä nu ska jag se till att komma igång lite, kanske ta någon värktablett för lilla huvet också =P

Vart knockad av PJ i lördags. Ett ärligt misstag från oss båda HAHA!
Jag kanske fått i mig lite alkohol och fick för mig att jag skulle lägga armen om honom, och han fick samma idé.
Så när jag lutade mig fram får att nå honom så skulle han slänga sin arm bakom mitt huvud och lyckades istället träffa mig på ögonbrynet med sin armbåge.
Så nu har Jenny en bula som gör jätte ont ^^ HAHA
Men de är som komiskt när man börjar tänka på de =)

Ha det bäst!

1 kommentarer:

Anolyon sa...

Hej.. Du har 2 utmaningar på min blogg..;)