Den här bloggens räknare startades den 6 Maj 2009, sedan dess har - - st besökt stället, varav - - st den här månaden. - - st har varit här sedan i måndags och - - st idag, varav - - st är här nu...

torsdag 12 februari 2009

En rolig dag


I veckan så har jag umgåtts lite med min kompis Nadia.
Vi höll igång med Rapala´s Fishing Frenzy till Wii.

Ett riktigt roligt spel. Vi fiskade och vevade i sinne när fiskarna nappade.

-Tänk om de hade varit så lätt att få napp i verkliga livet-

Jag hade otroligt roligt med henne och tror att hon hade minst lika roligt med mig. Vi passade på att ta ikapp gamla minnen och tog nån öl bara för att det är gott ^^
Känns bra att inte vara ensam arbetslös längre *ler*






Vi var så otroligt sexiga när vi fiskade. Man MÅSTE ju leva sig in i det till max! =D
Nadia kastade i sinne!



Måste ju lägga upp en bild på mig med för att vara rättvis. Här insåg jag att en skruv hade lossnat så vi fick tejpa veven *haha*

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ååh! Jag vill määä spela! :) Såg ju skitkul ut. Kommer hem i början på april. Date med mig då? *blink* Nu måste jag kila till jobbet. I'll call u. Btw, you look FAB i nya håret! Puss.

Klös__ sa...

lätt att vi ska ta en dejt då!! =)
Du får testa spelet när du kommer upp.
kram puss